Перейти до основного вмісту

Маркетинг - це задоволення потреб покупців

  • Аналіз потреб клієнтів.
  • Вивчення пропозицій конкурентів та цінова політика.
  • Підстроювання асортименту товарів і послуг під споживчий попит. 
  • Запуск заходів спрямованих на підвищення попиту та збуту продукції.
  • Сервісне обслуговування та підтримка клієнтів.

Популярні дописи з цього блогу

Комунікаційна стратегія

 Комунікаційна стратегія визначає що бренд говорить аудиторії і як він це робить. Для бренду вибирається тон комунікації.

Інтернет-реклама для Вашого бізнесу

 Який саме вид інтернет-реклами підійде Вашому бізнесу легко визначити провівши аналіз продукції чи послуг та ресурсів і бажаних результатів. Іноді можливо обійтись пресс релізом та контекстною рекламою. Якщо конкурентне середовище щільне, потрібні різні канали інтернет-реклами та достатньо коштів на їх реалізацію.

Комунікаційна платформа бренду

 Потенціал бренду - процес взаємодії з аудиторією. Брендинг = комунікації. Комунікаційна платформа бренду - це фундамент. Комунікаційна платформа бренду це платформа бренду. Платформа бренду також візуальні образи і позиціонування.