Перейти до основного вмісту

Комунікаційна стратегія

 Комунікаційна стратегія визначає що бренд говорить аудиторії і як він це робить.

Для бренду вибирається тон комунікації.

Популярні дописи з цього блогу

Інтернет-реклама для Вашого бізнесу

 Який саме вид інтернет-реклами підійде Вашому бізнесу легко визначити провівши аналіз продукції чи послуг та ресурсів і бажаних результатів. Іноді можливо обійтись пресс релізом та контекстною рекламою. Якщо конкурентне середовище щільне, потрібні різні канали інтернет-реклами та достатньо коштів на їх реалізацію.

Комунікаційна платформа бренду

 Потенціал бренду - процес взаємодії з аудиторією. Брендинг = комунікації. Комунікаційна платформа бренду - це фундамент. Комунікаційна платформа бренду це платформа бренду. Платформа бренду також візуальні образи і позиціонування.