Перейти до основного вмісту

Digital-маркетинг (Цифровой маркетинг)

  • Банерна реклама
  • Відеореклама
  • Соціальні медіа (SMM) і блоги та співпраця з блогерами (лідерами думок)
  • Тізерна реклама
  • Прес-релізи в онлайн медіа
  • Co-creation
  • Партнерські програми
  • E-mail маркетинг
  • Пошукова оптимізація (SEO)
  • Push-повідомлення
  • Контент маркетинг

Популярні дописи з цього блогу

Комунікаційна стратегія

 Комунікаційна стратегія визначає що бренд говорить аудиторії і як він це робить. Для бренду вибирається тон комунікації.

Інтернет-реклама для Вашого бізнесу

 Який саме вид інтернет-реклами підійде Вашому бізнесу легко визначити провівши аналіз продукції чи послуг та ресурсів і бажаних результатів. Іноді можливо обійтись пресс релізом та контекстною рекламою. Якщо конкурентне середовище щільне, потрібні різні канали інтернет-реклами та достатньо коштів на їх реалізацію.

Комунікаційна платформа бренду

 Потенціал бренду - процес взаємодії з аудиторією. Брендинг = комунікації. Комунікаційна платформа бренду - це фундамент. Комунікаційна платформа бренду це платформа бренду. Платформа бренду також візуальні образи і позиціонування.