Перейти до основного вмісту

Бренд і брендінг

 Бренд - знак який позначає унікальний продукт або послугу.

Брендінг - це заходи створення позитивного іміджу. Брендінг може бути спрямований на підтримку і підвищення позицій на ринку вже існуючого бренду. Основною метою брендінгу є створення унікального та сильного образу.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Комунікаційна стратегія

 Комунікаційна стратегія визначає що бренд говорить аудиторії і як він це робить. Для бренду вибирається тон комунікації.

Інтернет-реклама для Вашого бізнесу

 Який саме вид інтернет-реклами підійде Вашому бізнесу легко визначити провівши аналіз продукції чи послуг та ресурсів і бажаних результатів. Іноді можливо обійтись пресс релізом та контекстною рекламою. Якщо конкурентне середовище щільне, потрібні різні канали інтернет-реклами та достатньо коштів на їх реалізацію.

Комунікаційна платформа бренду

 Потенціал бренду - процес взаємодії з аудиторією. Брендинг = комунікації. Комунікаційна платформа бренду - це фундамент. Комунікаційна платформа бренду це платформа бренду. Платформа бренду також візуальні образи і позиціонування.